شرکت کنندگان گرامی موظف اند تا مقالات خود را در قالب زیر تهیه نموده و به صورتی که در ادامه آورده شده است در سایت ثبت نمایند.

نکته مهم :

تمام مقالات باید به دو صورت بدون نام نویسنده و با نام نویسنده آپلود گردد.


فایل الگوی نگارش مقالات

 



 

از شرکت کنندگان گرامی درخواست می­گردد تا برای ثبت مقاله خود در وبسایت همایش به ترتیب زیر عمل نمایند:

1. شرکت کنندگان پس از عضویت در وبسایت همایش، بر روی لینک "ارسال و پیگیری مقاله" که در صفحه شخصی مربوط به هر کاربر می ­باشد کلیک کرده و وارد مرحله بعد می­ شوند.


 

2. در صفحه جدید با استفاده از لینک "راهنمای نگارش و ارسال مقاله" کاربر به صفحه مربوط به دریافت فرمت مقالات هدایت شده و قادر است تا فایل "الگوی نگارش مقالات " را دریافت و پس از آماده سازی مقاله خود در فرمت مذکور بر روی لینک "ارسال مقاله جدید" کلیک کرده و وارد مرحله بعدی می­ شود.





کاربر با کلیک بر روی لینک نشان داده شده در تصویر زیر فایل مربوط به "الگوی نگارش مقالات " را دریافت نماید.



 

 3. پس از ورود به لینک "ارسال مقاله جدید"، صفحه جدید با اسم "عنوان، چکیده و کلید واژگان" کاربر می­ بایست تا "عنوان کامل مقاله"، "چکیده مقاله" و "کلید واژگان" مربوط به مقاله خود را وارد نماید. از این بخش کاربر می­ بایست از باز کردن صفحه­ های مجزا خودداری کرده و از دکمه بازگشت نیز استفاده ننماید. چکیده مقاله نیز باید بین 100 تا 250 کلمه باشد.

کاربر پس از وارد کردن کامل اطلاعات بر روی دکمه "بعدی" در پایین صفحه کلیک کرده و به مرحله بعد هدایت می­شود.

4. در مرحله بعد کاربر می ­بایست تا مشخصات نویسندگانی که با وی در این مقاله همکاری داشته­ اند را به سیستم وارد نماید، برای هر نویسنده باید مشخصات به صورت مجزا وارد شده و ذخیره شود. در صورتی که مسئولیت مقاله با نویسنده­ای غیر از فردی است که مقاله را در سیستم ثبت می ­نماید می­ بایست گزینه "این نویسنده، نویسنده مسئول مقاله است" انتخاب شود.

نکته:

نام نویسندگان درج شده در این مرحله و نام نویسندگان درج شده در فایل مقاله باید مطابقت داشته باشد در غیر این صورت مقاله حذف می گردد.


 

 

 

5. نویسندگان محترم در این بخش باید با استفاده از منوی کرکره ای شاخه مربوطه به موضوع مقاله خود را انتخاب نمایند. در صورتی که موضوع مربوط به مقاله به صورت پیش فرض موجود نباشد نویسندگان بایستی آن را در فضای اختصاص یافته به آن وارد نمایند.

6. پس از انتخاب موضوع مرتبط با مقاله در مرحله قبل و کلیک بر روی دکمه "بعدی" کاربر به صفحه "توضیحات تکمیلی" هدایت می­ شود. در صورت نیاز به ارائه هر توضیح تکمیلی برای اعضای هیئت علمی کاربر می ­تواند در فضای اختصاص داده شده به این بخش، مطالب مورد نظر خود را اضافه نماید. در این مرحله در صورت نیاز به تصحیح اطلاعات قبلی کاربر می­تواند از دکمه "قبلی" استفاده نماید. در صورتی که مقاله نیازی به توضیح تکمیلی نمی ­باشد نیز کاربر با خالی گذاشتن فضای اختصاص داده شده بر روی دکمه "بعدی" کلیک کرده و به مرحله بعد وارد شود.

7. این بخش که "اضافه کردن فایل­ها" می­ باشد کاربر بایستی در قسمت فایل "اصلی مقاله" خود را  با استفاده از فایل ارائه شده در بخش اول تنظیم شده است را در فرمت­ خواسته شده در سیستم بارگذاری نماید. کاربر در این قسمت نیز باید  در فضای در نظر گرفته شده(فایل های تکمیلی /اضافی )، فایل بدون نام نویسنده را وارد نماید. کاربر توجه نماید که حتما باید بر روی گزینه "ارسال فایل" کلیک نماید در غیر این صورت فایل ذخیره نخواهد گردید

در صورت موفقیت آمیز بودن ارسال مقاله، صفحه زیر برای کاربر به نمایش در می­ آید که نشان دهنده تکمیل فرآیند ارسال مقاله است. کد ارائه شده در این مرحله کد مربوط به مقاله در سیستم است که کاربر می­تواند با استفاده از آن وضعیت مقاله خود را پیگیری نماید. تاییدیه ارسال مقاله نیز به پست الکترونیکی کاربر که در سیستم وارد شده است فرستاده می ­شود.